Jak to zrobić?
W celu przekazania jakichkolwiek dokumentów do Urzędu Miejskiego w Karlinie drogą elektroniczną trzeba spełnić poniższe warunki:
• sprawdzić w BIP’ie procedurę składania wniosku i pobrać odpowiednie formularze
• podpisać dokumenty podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePuap
• wysłać wiosek przez naszą skrzynkę podawczą
• stan swojej sprawy można sprawdzać na naszej stronie BIP
Gdzie znaleźć formularze?
Wszystkie informację można znaleźć w poradniku petenta na naszym BIP’ie. Proszę zwrócić uwagę, że nie wszystkie sprawy można załatwić drogą elektroniczną. W powyższym przypadku można skorzystać z formularzy dokumentów lecz trzeba je dostarczyć do Urzędu osobiście.
Jak podpisać dokumenty?
W celu skorzystania z naszych usług elektronicznych poprzez ePUAP konieczne jest założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP Aby poprawnie przeprowadzić instalację konta należy zapoznać się z pomocą oraz zatwierdzić regulamin dostępny w trakcie procesu instalacji
• Certyfikat kwalifikowany lub profil zaufany
Wszystkie dokumenty elektroniczne wysyłane do Urzędu muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jest to usługa płatna.
Jak wysłać?
W celu wysłania dokumentów trzeba założyć konto na stronie naszej skrzynki podawczej. Następnie postępować według wskazówek. Użytkownikom wysyłającym dokumenty po raz pierwszy polecamy zapoznanie się z instrukcją dla obywatela.
Jak sprawdzić stan swojej sprawy?
Obywatel ma możliwość prześledzenia toku swojej sprawy. W tym celu wystarczy wejść na nasza stronę BIP i znając numer swojej sprawy wpisać go w odpowiedni formularz.
Urząd Miejski w Karlinie
Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino
+48 94 311 72 73, +48 94 311 72 74