newsletter.png
Wakacje mały.png
baner dobry start.png
baner na www mały.png
baner Karlino 360.png
baner gospodarka odpadami 2018.png
Serwer SMS - Karlino.jpg
PŁATNOŚĆ KARTĄ W URZĘDZIE baner.png
Baner - karta rodziny 3+.jpg
1 procent.jpg
Prezentacja1.png
KDR.jpg
facebook karlina banner.png
kampania Rzecznika Praw Pacjenta mały baner II.png
logo rewitalizacja 1.08.2017.png
program-rodzina-500-plus.jpg
aplikacja policji.png
KMZB.png
obywatel_slider.jpg
baner KarlinoZeitung.jpg
unnamed kopia.jpg
ikonkaSIPparseta.jpg
WNE_logo_niebieskie.jpg.png
Rada Miejska
28 / 07 / 2017 | Administrator

Rada Miejska w Karlinie

Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino
parter, pokój nr 1
Tel. +48 94 311 95 02
Faks +48 94 311 74 10
Osoba do kontaktu: Ilona Pyrtek - Safaryn
e-mail:

Radni Rady Miejskiej w Karlinie pełnią dyżury w każdy czwartek w godzinach od 14.30 do 15.30 w pokoju nr 1. Rada Miejska w Karlinie jest organem stanowiącym i kontrolnym. Sesje Rady odbywają się zgodnie z uchwalonym przez Radę planem pracy, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał. Sesje Rady są jawne i jej obradom może przysłuchiwać się publiczność, która zajmuje wyznaczone w tym celu miejsce.

Skład Rady Miejskiej w Karlinie
Kadencja 2014 - 2018

  1. Gago Leszek
  2. Giedzion Tadeusz
  3. Góryń Jerzy
  4. Grażyński Waldemar
  5. Klepuszewska Beata - Przewodnicząca
  6. Korzeniowska Tamara
  7. Kulik Katarzyna
  8. Michałek Barbara
  9. Nadziejko Bożena - Wiceprzewodnicząca
  10. Patyk - Sadowska Oliwia
  11. Pączek Tomasz - Wiceprzewodniczący
  12. Piłkowski Bogdan
  13. Różańska Bożena
  14. Semenowicz Mirosław
  15. Tomczyk Grażyna

                                                           Komisje:

Komisja Rewizyjna:

  1. Barbara Michałek – Przewodnicząca,
  2. Leszek Gago,
  3. Katarzyna Kulik,
  4. Oliwia Patyk-Sadowska,
  5. Bożena Różańska.

Komisja Mieszkaniowa, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska: 

  1. Waldemar Grażyński– Przewodniczący,
  2. Jerzy Góryń – Zastępca Przewodniczącego,
  3. Tomasz Pączek,
  4. Bogdan Piłkowski,
  5. Grażyna Tomczyk.

Komisja Budżetu, Zdrowia, Bezpieczeństwa, Kultury i Oświaty:

  1. Tamara Korzeniowska – Przewodnicząca,
  2. Tadeusz Giedzion – Zastępca Przewodniczącego,
  3. Bożena Nadziejko,
  4. Mirosław Semenowicz,
  5. Beata Klepuszewska.

DYŻURY PRZEWODNICZĄCEJ I WICEPRZEWODNICZĄCYCH RADY MIEJSKIEJ W KARLINIE

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Karlinie Pani Beata Klepuszewska pełni dyżur w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Karlinie w pokoju Nr 1 w każdy czwartek w godzinach od 1430 do 1530

W przypadku nieobecności Przewodniczącej dyżur pełnić będzie Pani Bożena Nadziejko Wiceprzewodnicząca Rady lub Pan Tomasz Pączek Wiceprzewodniczący Rady. 

Wykaz dyżurów

Beata Klepuszewska - Przewodnicząca Rady:  

- 17 sierpnia 2017 r.

- 7 września 2017 r.

- 28 września 2017 r.

- 19 października 2017 r.

- 9 listopada 2017 r.

- 30 listopada 2017 r.

- 21 grudnia 2017 r.

Bożena Nadziejko – Wiceprzewodnicząca Rady:

- 3 sierpnia, 2017 r.

- 24 sierpnia 2017 r.

- 14 września 2017 r.

- 5 października 2017 r.

- 26 października 2017 r.

- 16 listopada 2017 r.

- 7 grudnia 2017 r.

- 28 grudnia 2017 r.

Tomasz Pączek – Wiceprzewodniczący Rady:

- 10 sierpnia, 2017 r.

- 31 sierpnia 2017 r.

- 21 września 2017 r.

- 12 października 2017 r.

- 2 listopada 2017 r.

- 23 listopada 2017 r.

- 14 grudnia 2017 r.

- 4 stycznia 2018 r.

DYŻURY RADNYCH RADY MIEJSKIEJ W KARLINIE

Radni Rady Miejskiej w Karlinie pełnią dyżury w każdy czwartek w Urzędzie Miejskim w Karlinie w pokoju Nr 1 w godzinach od 1430 do 1530

Wykaz dyżurów:

1. Gago Leszek – 29 czerwca 2017 r., 19 października 2017 r.

2. Giedzion Tadeusz – 3 sierpnia 2017 r., 26 października 2017 r.

3. Góryń Jerzy – 10 sierpnia 2017 r., 2 listopada 2017 r. 

4. Grażyński Waldemar – 17 sierpnia 2017 r., 9 listopada 2017 r.

5. Korzeniowska Tamara – 24 sierpnia 2017 r., 16 listopada 2017 r. 

6. Kulik Katarzyna – 31 sierpnia 2017 r., 23 listopada 2017 r. 

7. Michałek Barbara – 7 września 2017 r., 30 listopada 2017 r. 

8. Patyk – Sadowska Oliwia – 14 września 2017 r., 7 grudnia 2017 r.

9. Piłkowski Bogdan – 21 września 2017 r., 14 grudnia 2017 r. 

10. Różańska Bożena – 28 września 2017 r., 21 grudnia 2017 r.

11. Semenowicz Mirosław – 5 października 2017 r., 28 grudnia 2017 r.

12. Tomczyk Grażyna – 12 października 2017 r., 04 stycznia 2018 r. 

Pan Piłkowski Bogdan pełni dyżur zgodnie z harmonogramem w miejscu zamieszkania ul. Bolesława Chrobrego 46.

Wyślij link mailem
PDF
DRUKUJ
POWRÓT
WYPOWIEDZ
SIĘ