newsletter.png
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
WAŻNA INFORMACJA m.png
baner na www mały.png
baner Karlino 360.png
Serwer SMS - Karlino.jpg
PŁATNOŚĆ KARTĄ W URZĘDZIE baner.png
baner gospodarka odpadami 2018.png
baner dobry start.png
Baner - karta rodziny 3+.jpg
1 procent.jpg
Prezentacja1.png
KDR.jpg
facebook karlina banner.png
kampania Rzecznika Praw Pacjenta mały baner II.png
logo rewitalizacja 1.08.2017.png
program-rodzina-500-plus.jpg
aplikacja policji.png
obywatel_slider.jpg
KMZB.png
baner KarlinoZeitung.jpg
ikonkaSIPparseta.jpg
WNE_logo_niebieskie.jpg.png
Zainwestuj w kawiarenkę
20 / 06 / 2012 | Administrator

SZYMANOWSKIEGO_17_mini.jpg

Gmina Karlino poszukuje osoby lub firmy, która gotowa jest zainwestować w stworzenie małej gastronomii (kawiarenki) w budynku przy ulicy Szymanowskiego 17 w Karlinie.

 
            Budynek ten został wzniesiony w 1905 roku i na początku mieścił się tutaj Sąd Okręgowy. Budynek jest został odnowiony. Remont obejmował cały budynek: od piwnicy po strych. W ramach prac budowlanych oczyszczona i odnowiona została elewacja całego budynku. Budynek przeznaczony zostanie na cele publiczne. Swoją siedzibę będą tu miały m.in.: Zakład Oświaty, Gminne Centrum Informacji, Policja i Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty. Swoją siedzibę będzie tutaj miało również Towarzystwo Przyjaciół Karlina.


W podziemiach budynku zaplanowano również miejsca pod małą gastronomię.


Ofertę stanowi kompleks pomieszczeń o powierzchni całkowitej 139,39 m2, w tym:


Ø     sala konsumpcyjna – 51,24 m2

Ø     kuchnia -15,93 m2

Ø     hall wejściowy -13,82 m2

Ø     korytarz - 28,4 m2

Ø     wc damskie - 3,19 m2

Ø     wc męskie - 2,78 m2

Ø     węzeł sanitarny i szatnia - 7,35 m2

Ø     magazynek - 2,3 m2

Ø     zmywalnia - 5,46 m2

Ø     wypażalnia jaj 2,54 m2

Ø     spiżarnia - 1,74 m2

Ø     korytarz - 4,64 m2

Dostęp do pomieszczeń będzie możliwy zarówno od wewnątrz budynku (klatka schodowa i dźwig), jak i bezpośrednio z zewnątrz – niezależne wejście od dziedzińca głównego.

W projekcie przyjęto uruchomienie kuchni z zapleczem magazynowo – socjalnym, salę jadalną (23 miejsca konsumpcyjne) z barkiem oraz toaletami dla konsumentów. Dostawy towaru będą odbywać się przez osobne wejście. Wykonany został projekt wentylacji mechanicznej do realizacji przez inwestora

Szacowany koszt wykonania remontu to 300 – 400 tys. PLN

 

POTENCJALNY INWESTOR BĘDZIE ZWOLNIONY Z CZYNSZU ORAZ Z PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI

 

Wyślij link mailem
PDF
DRUKUJ
POWRÓT
WYPOWIEDZ
SIĘ