WAŻNA INFORMACJA m.png
baner KarlinoZeitung.jpg
Wycieczka do Trójmiasta
05 / 04 / 2013 | aw | wyświetleń: 1272

W dniach 23-24 marca 2013 roku wychowankowie Placówki Wsparcia Dziennego w Karścinie udali się na wycieczkę do Trójmiasta. W sobotni poranek wyruszyliśmy pociągiem do Gdyni by rozpocząć zwiedzanie. Po krótkim posiłku i zakwaterowaniu wszyscy udaliśmy się do Aquaparku w Sopocie. Po wypróbowaniu wszystkich atrakcji tego obiektu odbyliśmy podróż SKM do Gdańska. Największe wrażenie zrobiła na nas bazylika konkatedralna oraz przepiękne kamienice. Po długim spacerze pięknymi ulicami tego miasta udaliśmy się do Gdyni na nocleg. Następnego dnia wczesnym rankiem wybraliśmy się do portu w Gdyni, gdzie podziwialiśmy okręt wojenny „Błyskawica” oraz „Dar Pomorza”. Najbardziej oczekiwaną atrakcją było zwiedzanie stadionu „PGE Arena” w Gdańsku. Podziwialiśmy wielki obiekt sportowy, zwiedzaliśmy szatnie piłkarzy. Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi piłkarze stojąc na murawie boiska.   Pod koniec naszej podróży zjedliśmy posiłek w jednej z największych w Polsce restauracji dwupoziomowych T29, która znajdowała się również w obiekcie PGE Areny. Wróciliśmy do domu szczęśliwi i zmęczeni z nadzieją, że nie był to ostatni nasz wyjazd w tak ciekawe miejsce.